Mescaline

Smokedog

New Member
Hallo beste mensen van de Sjamaan,



Al enige tijd ben ik van plan om samen met een maat voor de eerste keer mescaline te gebruiken. Ik heb over dit onderwerp al het nodige gelezen en heb, al zeg ik het zelf, een kleurrijk drugs verleden, maar niks kan je er natuurlijk echt op voorbereiden. Nu zag ik dat jullie de San Pedro /Trichocereus Pachanoi (250-500 grams) verkopen en ik vroeg me af of dit goed is om mee te beginnen en of jullie me er iets meer kunnen vertellen over het gebruik er van. Graag zie ik jullie antwoord te gemoet.



Al vast bedankt, Ruben.
 
Hoi Smokedog,

Wat bedoel je eigelijk met: om mee the beginnen,

want heb je bijvoorbeeld ooit al paddo's op?

Zo niet, dan lijkt het met verstandiger om eerst wat paddestoelen te proberen, want mescaline is weer een slagje heftiger.





Hier is wat algemene informatie:

De San Pedro cactus heeft de afgelopen 5 jaar, na meerdere verslagen over zijn hallucinogene werking, heel wat aanzien gekregen. Deze cactus bevat mescaline en is kant-en-klaar verkrijgbaar uit cactuskwekerijen. De botanische naam voor deze plant is Trichocereus pachanoi en vindt zijn herkomst in het Andesgebergte in Peru en Ecuador. In tegenstelling tot de kleine Peyote cactus, is de San Pedro groot en met vele vertakkingen. In zijn natuurlijke omgeving kan de San Pedro zo´n 3 tot 4,5 meter hoog worden. Het mescalinegehalte van de San Pedro is lager dan in Peyote (0,3-1,2%). Door zijn grootte en zijn snelle groei biedt de San Pedro meer een economische bron dan Peyote. Een plant kan door extractie gemakkelijk enkele ponden pure mescaline opleveren.



Actieve bestanddelen:

San Pedro bevat ook tyramine, hordenine, 3-methoxytyramine, anhalaninine, anhalonidine, 3,4-dimethoxyfenethylamine, 3,4-dimethoxy-4-hydroxy-B-fenethylamine en 3,5-dimethoxy-4-hydroxy-B-fenethylamine. Van sommige van deze stoffen is bekend dat zij een sympathie opwekkend effect hebben. Andere hebben, wanneer als stof op zich ingenomen, geen opmerkelijke effecten. Het is mogelijk, dat in combinatie van mescaline en andere actieve bestanddelen, een synergetische werking optreedt, waarbij ze elkaar beïnvloeden en daardoor invloed hebben op de kwaliteit van de ervaring.



Effecten:

De effecten van San Pedro zijn op verschillende manieren plezieriger dan de effecten van Peyote. Om te beginnen, is de smaak slechts een beetje bitter en de kans op misselijkheid aan het begin van de trip is kleiner. Een volledige psychotrope ervaring is minder overweldigend en lang niet zo lichamelijk als na inname van Peyote.



Bereiding:

San Pedro kan vers of gedroogd gegeten worden of worden ingenomen op de verschillende manieren als beschreven voor de Peyote cactus. Stekjes van San Pedro die in Amerika verkocht worden zijn meestal ongeveer 1 meter lang en hebben een diameter van ongeveer 10 cm. Een stuk van 10-20 cm lang is meestal genoeg voor het gewenste effect. De naalden en het dunne laagje huid van de cactus moeten eerst verwijderd worden. De huid moet niet worden weggegooid. Het groene weefsel net onder de huid bevat de grootste hoeveelheid mescaline. Sommige mensen kauwen de huid, totdat alle sappen zijn opgenomen. Wanneer je dit niet wil doen, kan je de huid ook enkele uren koken in water, het resultaat is een potente thee. De houtige kern van de San Pedro kan niet worden gegeten. Wel kan het vlees van cactus als een maïskolf langs de kern worden afgegeten. De kern bevat weinig werkzame stoffen, maar kan gemalen en vervolgens gekookt worden. Het resultaat is een zeer lichte thee.



Opmerking over Trichocereus peruvianus:

De peruvianus is sterker dan de San Pedro. De dosering (staat gelijk aan 200-400 milligram mescaline) is ongeveer 300-500 gram verse cactus of 30-50 gram gedroogd plantenmateriaal.



Met vriendelijke groet,

Sjamania

 
Hallo Sjamania,



Paddo's heb ik gedaan en dat is me prima bevallen, ik denk dat ik wel wat sterkers kan handelen. Maar ik blijf nu nog met een aantal vragen zitten.

Hoe lang duurt een gemiddelde trip. In andere woorden hoe lang duurt het voor dat ik me weer onder normale omstandigheden kan begeven. Als ik, in zeg juli, wil gaan mescen, wanneer moet ik dan bestellen. En als laatst welk product/welke hoeveelheid kunnen jullie me het beste aanraden.

Alvast bedankt.



Groetjes Ruben.
 
Hoi ruben,



een gemiddelde mescaline trip kan duren 6-15 uur, afhankelijk van hoeveel cactus er is ingenomen.

Vaak is men erg vermoeid na de trip dus ik denk dat je weinig zin heb om je onder de mensen te begeven.

Als je order aangemaakt is en geqeued, dan duurt het mogelijk 1 dag om te worden geleverd.

Ik zou je de San Pedro /Trichocereus Pachanoi cutting aanraden, makkelijk te bewaren en gemakkelijk te consumeren,dosering 300-500 grams verse cactus.

met vriendelijke groet,

sjamania
 
Back
Top